För ett halvår sedan var jag inne och surfade på Sempers hemsida. Fick då syn på att dom skulle ha en fototävling, där man kunde vinna en massa fina priser. Första pris var en storstädning av hela hemmet! … det vann jag inte. Som många av Er vet, skickade jag in en bild på Matteu när han sitter och har ätit gröt själv. Jag mailade till många av Er att gå in och rösta på vår bild, vilket Ni gjorde! Det tackar vi för!!!
Den 26:e maj, då jag antog att jag ej vunnit något i tävlingen eftersom man inte hört något på LÄNGE, fick jag så ett mail:
Med vänlig hälsning
Semperklubbern genom Anna”
Sagt och gjort, jag mailade dom. Ååååh vad roligt att jag vunnit prisER… Detta var vecka 21.
Två veckor senare svarar jag åter på deras mail eftersom jag inte hört något ifrån dem. Jag passade även på att kontakta dom via deras hemsida, både via meddelande samt via fråga i deras ”frågepanel”… Detta var vecka 23.
Inte ett ljud från Semper, varken via mail eller svar på deras hemsida.
Måndagen vecka 27 ringer jag till Sempers Kundtjänst för att höra vad som pågår. Dom lovar att framföra min efterlysning vidare till den ansvariga för tävlingen.
Måndagen vecka 29 ringer jag åter till Sempers Kundtjänst för att höra vad som pågår, då jag inte hört något ifrån dem. Dom lovar åter igen att framföra detta till den ansvariga för tävlingen.
Måndagen vecka 31 börjar jag bli riktigt förbannad och ringer igen. Den stackars telefonisten som svarar meddelar att den ansvariga är på semester. Och att hon ska framföra detta till någon annan denna gången.
Igår, måndagen vecka 33, ringer jag åter till Sempers Kundtjänst. Denna gången får jag telefonnumret direkt till den ansvariga för tävlingen. Jag ringer på hennes vanliga telefon och jag möts av telefonsvararen, då ringer jag hennes mobilnummer, och blir avtryckt. På eftermiddagen får jag ett mail som berättar att vinsten är skickad och att jag kan hämta den i affären här hos oss. Äntligen! Vinsten har kommit! Jag åker med en gång och hämtar den, fort hem för att få hjälp av Matteu att packa upp vår låda! Lådan innehåller 1 paket gröt!!!!! PriserNA som jag vunnit i plural, hade minskat till singular någonstans på vägen.
Jag säger bara som Mikael Wallin skulle säga det: Uselt, Semper, Riktigt USELT! Sämre service får man leta efter!